۱۳۹۰ اردیبهشت ۲۷, سه‌شنبه

سخنی با دوستان گرامی در باره مطالب و اطلاعات علمی گوناگون در پیچ من


دوستان گرامی :
نظریات علمی روز به روز در حال تغییر بوده و تحقیقات مداوم، منجر به کشفیات جدید می‌گردند.
هدف از اطلاعات ارائه‌ شده در این پیج، فقط اطلاع‌ رسانی به دوستان عزیز و اشاعه آخرین دستاوردهای به روز دنیا می‌باشد.
لذا خواهشمندم قبل ازبه کار بردن هر کدام ازاین اطلاعات برای درمان و یا هر هدف دیگری که برای خودتان و یا اطرافیانتان دارید،
با پزشکتان و یا کادر بهداشتی که زیر نظرشان هستید ویا کارشناسانی که میشناسید، مشورت کنید.
چرا که استفاده سرخود ازبعضی ازراه کارها، به سبب داشتن بیماریها و یا حساسیتهایی که شاید خودتان هم در جریان آن نمی‌باشید،
ممکن است خدای نکرده سبب بروز عوارض ناگواری برای شما و اطرافیانتان گردد.
لذا بدین وسیله ، مسئولیت هرگونه عارضه ناشی از استفاده خود سرانه شما از راهکارهای ارائه شده توسط اینجانب و یا نویسندگان هر گونه مطلبی در پیج من را، از خود سلب می کنم.
تندرست و شادمان و پیروز باشید.
ارادتمند : بهمن بهزادی

۱ نظر:

David گفت...

جناب بهزادی با اینکه شما با این مطلب تون تمام مشتری های مطب منو فراری می دین ولی با این حال من هم از این مطلب حمایت می کنم و فرمایش شما رو به دیده ی منت می پذیرم.