۱۳۹۰ خرداد ۵, پنجشنبه

احساس شادی کنید !


شاکر باشید

از کسی که برای شما غذا پخته از راننده تاکسی یا دوستی که شما را سالم به مقصد رسانده؛ از رفتگری که زباله‌های شما را جمع کرده و از پستچی که هر روز نامه‌های شما را به دست تان رسانده تشکر کنید. با این کار تحولی ایجاد می‌کنید و در درون خود احساس متفاوتی خواهید داشت.

هر چقدر می‌توانید بخندید

همه ما این جمله را شنیده ایم: خنده بر هر درد بی درمان دواست. پس اگر جوک خوبی شنیده‌اید آن را برای دوستان و اعضای خانواده تان نیز تعریف کنید.

اخبار را رها کنید

آیا از آن دسته کسانی هستید که بدون اطلاع از اوضاع و احوال و اخبار جهان نمی‌توانید روز خود را آغاز کنید؟ این میل و عادت خود را رها کنید. اخبار استرس می‌آورند!

مدیریت زمان را تمرین کنید
مدیریت زمان اصولا شامل قوانینی است که به ما کمک می‌کنند وقت کمتری را تلف کنیم. در وهله اول لازم است اهداف خود را مشخص نمايیم سپس برای رسیدن به آنها برنامه‌ریزی کنیم. فهرست بایدها و نبایدهای خود را بنویسیم و موارد را اولویت بندی کنیم.

تلاش کنید

تلاش کردن رضایت خاطر شما را فراهم می‌کند. وقتی کار مشخصی را به پایان می‌رسانید احساس می‌کنید توان موفق شدن در هر کاری را دارید و همین موجب می‌شود برای خودتان ارزش قائل شوید.

احساسات خود را ابراز کنید

یاد بگیرید ابراز احساسات کنید. یاد بگیرید محبت و خونگرمی خود را به اطرافیان نشان دهید و ترس‌های خود را کنار بگذارید. یادتان باشد ترس بدترین مشاور شماست و برای سلامتی تان مضر است.

آه... خدای خوب من

خوب است به معنویات متصل شوید. با معنویات به آرامش درونی دست پیدا می‌کنید. بخشی از این روش می‌تواند مدیتیشن باشد که روشی فوق العاده برای حفظ آرامش درون است.

هیچ نظری موجود نیست: