۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۰, جمعه

چگونه موهای خیس را حالت دهیم/ نوشته : “دیوید بایی” آرایشگر معروف چهره های هالیوودی




در این مقاله ، “دیوید بایی” آرایشگر معروف چهره های هالیوودی نظیر “اسکارلت جوهانسون” ، ” نیکول کیدمن” و “گوینت پالترو” روش حالت دادن موهای خیس را به ما آموزش می دهد.

زمانیکه به کنار دریا می روید و موهایتان را در حوله می پیچید ، از ریشه موها تا نوک آن را با این شامپو بشویید و سپس با یک شانه دندانه درشت موهایتان را شانه کنید.

( از برس استفاده نکنید – برس موهایتان را خراب می کند). با اینکار موهایتان نرم می شوند – حتی بعد از شنا کردن در استخر – و به موهای شما فر طبیعی می بخشد.

بگذارید موهایتان نمکی باقی بمانند!
• آب شور یکی از بهترین حالت دهنده هاست ، پس موهایتان را بعد از شنا در دریا نشویید.

در یکی از فیلم های سینمایی پیشنهاد دادم آنجلینا جولی بعد از بیرون آمدن از آب دریا موهایش را نشوید و زمانی که موهای وی را خشک کردم موهای او دارای موج های طبیعی و فوق العاده ای شد که هیچ آرایشگری با فنون آرایشگری نمی توانست آنقدر طبیعی و زیبا موهای او را درست کند.

ممکن است موهای نازک زمانیکه خیس هستند ژولیده به نظر برسند ،‌پس وقتی که از آب بیرون آمدید ، موهایتان را از پشت با یک کش دم اسبی ببندید.

( فقط مراقب باشید کشی که به موهای خود می بندید از مواد طبیعی ساخته شده باشد،‌ تا باعث شکستگی موهایتان نشود).

• اگر شما عادت دارید مدت زمان زیادی در استخر بگذرانید ، بهتر است بعد از بیرون آمدن از آب موهایتان را زیر آب دوش نگه دارید تا کلر نتواند به موهای شما آسیب بزند.

بعد از آن با شامپوی مخصوصی که درست کرده اید موهایتان را شسته و با شانه مرتب کنید.

• وقتی که شما زمان زیادی را در آب و زیر نور خورشید می گذرانید ، موهایتان ضخیم تر و فردار می شوند ، این حالت مو زیباست اما شاید موهای شما را ژولیده نشان بدهد.

موهایتان را از دو سانتی فرق سر شانه کرده و به عقب بزنید و با گیره سر محکم کنید.

یا قسمتی از موهای خود را به کناری بزنید و بگذارید قسمت کوچکی از موهای جلوی سر روی پیشانی تان بریزد .

برای اینکه جذاب تر به نظر برسید ، موهایتان را از وسط به دو قسمت کنید و یک قسمت را با گیره ببندید و بگذارید قسمت دیگر روی شانه هایتان رها شوند.

• اگر می خواهید به مهمانی بروید ،‌حتما یک یا نیم ساعت قبل از آب بیرون بیایید تا موهایتان زمان کافی برای خشک شدن داشته باشند.

موهایتان را شانه کنید ، یک قسمت را کنار بزنید ، و قسمت دیگر را روی شانه هایتان رها کنید.

اگر می خواهید منظم تر به نظر برسید ، یک پیشانی بند نقره ای را امتحان کنید ، یا یک روسری کوچک به عنوان دستمال سر به موهایتان ببندید ، تا از بهم ریختگی موهای شما در مقابل باد محافظت کند.

www.persianbanoo.com

هیچ نظری موجود نیست: