۱۳۹۰ بهمن ۴, سه‌شنبه

فهمیـده ام که ....: اعترافات کسی که خودش اقراار میکنه که قبلن نفهم بوده

  -فهمــیده ام که یک زلزله ۷ ریشتری تمام مشکلات دیگر زندگی آدم را کم اهمیت می کنه!

-فهمــیده ام که در زندگی باید برای رسیدن به اهدافم تلاش کنم،
ولی نتیجه را به خواست خدا و تقدیر بسپرم و شکایت نکنم.

-فهمــیده ام که هیچ وقت نباید هنگامی که دستم توی جیبمه، روی یخ راه برم!

-فهمــیده ام که اگر عاشق انجام کاری باشم، آن را به نحو احسن انجام می دهم.

-فهمــیده ام که وقتی گرسنه هستم، نباید به سوپر مارکت برم!

-فهمــیده ام که می شه دو نفر دقیقن به یک چیز نگاه کنند،
ولی دو چیز کاملا متفاوت ببینند!

-فهمــیده ام که وقتی کسی بهم میگه "حالا باشه تا بعد"،
این یعنی 99% "نه"!

فهمــیده ام که بیشتر چیزهائی که باعث نگرانی مان می شوند، هرگز اتفاق نمی افتند!

-فهمــیده ام که اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک "زندگی خوب"حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند!

-فهمــیده ام که وقتی من خیلی عجله داشته باشم، نفر جلوی من اصلن عجله نداره!

-فهمــیده ام که بیش ترین زمانی که به مرخصی احتیاج دارم، زمانی است که از تعطیلات برگشته ام!

-فهمــیده ام که مدیریت یعنی:
ایجاد یک مشکل، رفع همان مشکل و اعلام رفع مشکل به همه!

-فهمــیده ام که اگربیهوده به دنبال چیزی بدوم، آنرا بدست نمی آورم،
پس باید آزادش بگذارم تا خودش به سراغم بیاد!

-فهمــیده ام که عاشق نبودن گناه است.

-فهمــیده ام هر چیز خوب در زندگی یا غیر قانونی است و یا غیر اخلاقی و یا چاق کننده!

-فهمــیده ام که مبارزه در زندگی برای خواسته هایم زیباست.
اما تنها در کنار کسانی که دوستشان دارم و دوستم دارند!

-فهمــیده ام که در فکر عوض کردن همسرم نباشم.
خودم رو عوض کنم و وفق بدم به موقعیت ها و مراحل مختلف زندگیم تا بتونم با بینش واضح زندگیم رو با خوشحالى و سرور ادامه بدم.

-فهمــیده ام که وقتی طرف مقابلم داد میزنه، صدای داد زدنش به گوشم نمیرسه،
بلکه از اون رد می شه!

-فهمــیده ام که اکثر افراد فقط و فقط به فکر خودشونن،
اما انسان راستین اونیه که همیشه و در همه حال به فکر دیگران هم باشه!

-فهمــیده ام که برای بدست آوردن چیزی که تا بحال نداشته ام،
باید کاری رو انجام بدم که تا بحال انجامش نداده بودم!

-فهمــیده ام که سخت ترین کار دنیا شناخت انسانهاست و هیچگاه نمی تونم به شناخت ۱۰۰% از یک نفر اطمینان و اعتماد کنم!

-فهمیده ام که ظرف های تو خالی بیشتر صدا دارند!

-فهمیده ام که هرآنچه را که می اندیشیم روزی به حقیقت میرسد،
پس مثبت بیندیشم!

-فهمیده ام چیزهایی که برایم بی اهمیت هستند، اغلب دردسرساز می شوند!

-فهمیده ام که: "تا بدانجا رسیده دانش من // که بدانم همی که نا دانم" !

هیچ نظری موجود نیست: