۱۳۹۰ دی ۲, جمعه

عکسهای برهنه بازیگر زن کشور اسلامی جنجال آفرید


این بار نوبت به هنرپیشه پاکستانی است که جنجال ساز شود با این تفاوت که "وینا مالیک" اعتقاد دارد که مجله FHM عکسها را دستکاری کرده است.
بر روی شماره دسامبر مجله FHM هند عکسی از "وینا مالیک" هنرپیشه پاکستانی قرار داده شده است که باعث جنجال فراوانی شده است.
ولی وی علیرغم دفاع از انتشار عکسش بر روی جلد مجله، اعتقاد دارد که عکس اصلی نیمه برهنه بوده ولی مجله با دستکاری کردن آنها را تمام عریان کرده است.
وی ضمن تقاضای دو میلیون دلار غرامت از مجله عنوان کرد که پولی بابت انتشار این عکسها دریافت نکرده است و ضمنن پیشنهادات دیگری برای گرفتن عکسهای عریان را رد کرده است.
او به بی بی سی گفت که فقط نیمه بالای بدنش عریان بوده و ضمنا آن را با دست پوشانده است.
وی اضافه کرد: من از گرفتن عکسهای جسورانه خوشم میاید اما عکس برهنه نگرفتم
و اکنون اینجا هستم تا حقیقت معلوم شود!
من به کسی اجازه نمیدهم که روسری ، شلوار و … را حذف کند و اگر قصد چنین کاری هم داشته باشم خودم انجام میدهم و انکارش نیز نمیکنم!
در پاسخ به این حرفها، سردبیر نشریه اعلام کرد که از تمام جریان گرفتن فوتوشاتهای فیلمهای ویدئویی موجود است که نشان میدهد تصاویر دستکاری نشده است.
خالکوبی روی بازو وینا ISI که علامت اختصاری سازمان اطلاعاتی ارتش پاکستان است نیز جنجال آفرین شده است
سردبیر نشریه به بی بی سی میگوید که این کار ایده من بود و وینا استقبال کرد و از ما خواست که با حروف درشت ان را بنویسیم .
قصد ما یک شوخی بود چون در اینجا ضرب المثلی هست که زمانی که کارها خراب میشود میگویند کار ، کار آی اس آی است.
"وینا مالیک" در مصاحبه با بی بی سی به عصبانیت پدرش اشاره کرد و گفت که :
آنها خانواده من هستند و من انها را دوست دارم و وقتی آبها از آسیاب افتاد به سراغ آنها میروم و آنها رو متقاعد میکنم.
اما چیزی که این جنجال ها را پیچیده تر کرد افشاگری یک روزنامه هندی بود.
وی به نقل از یکی از طراحان مد اعلام کرد که چند روز قبل از انتشار مجله عکاس این مجله به من گفته که منتظر یک جنجال باشید!
وی به نقل از عکاس مجله گفته است که عکس ها دستکاری شده است ولی این کار با موافقت و هماهنگی با "وینا مالیک" انجام شده و از قبل برنامه ریزی شده است.

گزارش هوتسا به نقل از بی بی سی

هیچ نظری موجود نیست: