۱۳۹۱ تیر ۱, پنجشنبه

نمی دونم چرا بعضی از این دخترا، انقدر شکاکن !؟ (طنز)

-نمی دونم چرا بعضی از این دخترا، انقدر شکاکن !؟
هر هفت تا دوست دخترمم همشون همین طور هستن!
واقعن چرا !؟

**********************************************
یه گوشی ایفون" دست دوستم دیدم، بهش حسودیم شد،
اومدم خونه به مامانم میگم : من یه اپل میخوام؟
یه لبخند مرموزی زد!
قند تو دلم آب شد و با خودم گفتم حتمن یه سورپریزی در انتظارمه !
شب كه بابام اومد خونه، دیدم دستش یه پاکت سیبه،
اونوقت مامانم بهم میگه :
تو فك كردی من و بابات انگلیسی سرمون نمیشه !؟

***********************************************
بابام به اصرار مامانم رفته باهاش مکه...
زنگ زدم اونجا به بابام میگم : چطوری حاجی؟
میگه : حاجی باباته مرتیکه ...!
آخرش این بابام منو دق میده !

**********************************************

ما که اسطوره هامون : "شاملو" و "فروغ فرخزاد" و "ارنستوچگوارا" و "هایده" و "داریوش" و....؟ بودن، شدیم این....
وای به حال بچه های ما که اسطوره هاشون "کامی پاسکال" و "علیشمس" و ساسی مانکن" و "جاستین بیبر"ه !

*********************************************

در نظر دارم با یه دختر عرب ازدواج كنم و اسم بچمونو بذاریم "خلیج پارس" تا به مملكتم خدمت كرده باشم...
در این حد فداکارم من...!

هیچ نظری موجود نیست: