۱۳۹۱ تیر ۹, جمعه

جذاب ترین سیاستمدران زن دنیا


یولیا تیموشنکو، نخست وزیر سابق اوکراین
مدتی پیش چند مجله معتبر تحقیقاتی بر روی عمل‌های زیبایی که سیاستمدران دنیا انجام می‌دهند انجام داده بودند. جالب بود که قریب به اتفاق سیاستمداران پر نفوذ دنیا حداقل سه یا چهار عمل زیبایی که بیشترش مربوط به کم کردن سن و سال آن‌ها بود را تحمل کرده بودند تا تصویر بهتری از خود به دنیا نشان دهند.
اما تعدادی از سیاستمدران آنقدر زیبا هستند که نیازی به عمل جراحی ندارند. حالا اگر این سیاستمدران زن هم باشند مساله جالب‌تر می‌شود. به تازگی نیوزفریک گزارشی درباره سکسی‌ترین سیاستمداران زن دنیا منتشر کرده است. در ادامه هم با این سیاستمدران آشنا می‌شوید و در آلبوم می‌توانید عکس‌های آن‌ها را ببینید.
مارا کارفانگا – ایتالیا
مارا کارفانگا شاید جالب‌ترین فرد این لیست باشد. سیاستمدران ۳۷ ساله ایتالیایی که تا چند سال قبل به عنوان مدل در تلویزیون ایتالیا کار می‌کرد. وی پس از پایان تحصیلاتش در رشته حقوق و شروع فعالیت سیاسی در حزب فورزای ایتالیا توانست وارد پارلمان شود. وی پس از مدتی و در دولت برلوسکونی به کابینه راه یافت. این زمان بود که اخبار در رابطه با فورزا خیلی داغ شد و همه با توجه به پیشینه او، به بررسی سوابق کاریش می‌پرداختند.
روبی دالا – کانادا
روبی دالا، سیاستمدار ۳۸ ساله کانادایی است که از سال ۲۰۰۴ و از طریق حزب لیبرال کانادا وارد پارلمان شده است.
مری مونو مک – آمریکا
مری مونو مک، تنها زن از کالیفورنیاست که از طریق حزب جمهوری خواه وارد واشنگتن شده است. این سیاستمدار ۵۱ ساله آمریکایی از سال ۱۹۹۸ وارد حزب جمهوری خواه شد و توانست یکی از ۴۵ کرسی پارلمانی را به خود اختصاص دهد.
ملکه رانیا – اردن
ملکه رانیا، همسر ۴۲ ساله ملک عبدالله دوم پادشاه اردن است. ملکه رانیا از نگاه برخی، قوی‌ترین زن در سیاست است. وی نفوذ بسیاری بر همسر خود، پادشاه اردن دارد. وی در اردن تمام تلاش خود را بر آموزش بهتر و برابر کودکان گذارده است.
ستریدا گیگی – لبنان
ستریدا گیگی، سیاستمدران ۴۵ ساله لبنانی است. ستریدا از یک خانواده تاجر لبنانی است که بیشتر سرمایه گذاری‌های خود را در غرب آفریقا و غنا انجام داده‌اند و به همین دلیل نیز محل تولد وی غنا ذکر شده. اما بیشتر شهرت او به دلیل زیباییش است و همین مساله باعث شده به یکی از علایق تلوزیون‌های لبنانی تبدیل شود. فعالیت سیاسی او از زمان دانشجویی شروع شد و همین مساله باعث ملاقاتش با ثمیر گیگی از سیاستمداران به نام لبنانی شد که بعد‌ها با ستریدا ازدواج کرد. ستریدا تحصیلات خود را در رشته علوم سیاسی به پایان رسانده است.
بلیندا استروناچ – کانادا
بلیندا استرواچ یکی دیگر از اعضای حزب لیبرال کانادا است که از او به عنوان یکی از زیبا‌ترین و جذاب‌ترین سیاستمدران دنیا یاد می‌شود. بلیندای ۴۶ ساله از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ عضو پارلمان بود و در سال ۲۰۰۵ به عنوان وزیر نیروی انسانی در کابینه پاول مارتین فعالیت داشت. وی هم اکنون یک بنیاد خیریه به نام بنیاد بلیندا استروناچ تاسیس کرده است و بیشتر وقت خود را در این بنیاد می‌گذراند.
یوری فوجیکاوا – ژاپن
یوری یکی از جوان ترین‌های این لیست است. یوری متولد ۱۹۸۰ است و تنها ۳۲ سال سن دارد. وی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تمایلی به شرکت در انتخابات نداشت و با شروع ۲۷ سالگی به یک باره به سیاست علاقمند شد. پدر یوری از فعالین سیاسی ژاپن و عضو شورای شهر هاچینوهه بوده است. اما پس از شکست در انتخابات سال ۲۰۰۷ با تمایل دخترش برای حضور در انتخابات و انتخاب او به عنوان عضو شورای شهر روبرو می‌شود.
النا اودریا – رومانی
النا اودریا از اعضای حزب لیبرال دموکرات رومانی است. النای ۳۹ ساله از سال ۲۰۰۸ به عنوان نماینده بخارست در پارلمان حضور داشت و از سال ۲۰۰۹ توانست به عنوان وزیر توریسم رومانی انتخاب شود.
اوا کیلی – یونان
اوا کیلی به عقیده بسیاری زیبا‌ترین سیاستمدار دنیاست. وی که پیش از ورود به سیاست در تلویزیون یونان مجری خبر بود، اکنون به عنوان یکی از اعضای پارلمان یونان به فعالیت مشغول است. وی در سال ۱۹۹۸ به عنوان نماینده محلی انتخاب شد، در حالی که هم چنان دانشجو بود. اما پس از مدتی توانست در انتخابات ملی شرکت کند و به عنوان عضو پارلمان وارد مجلس شود. اما پس از مدتی تلاش کرد تا در پاسوک انتخاب شود که برای تصاحب این مقام تا سال ۲۰۰۷ تلاش کرد و در این سال توانست پیروز انتخابات شود.
یولیا تیموشنکو – اوکراین
یولیا تیموشنکو اما خبرساز‌ترین زیبای دنیاست. یولیا تیموشنکو نخست وزیر سابق اوکراین است که این روز‌ها را در زندان می‌گذراند. وی یکی از رهبران انقلاب نارنجی اوکراین محسوب می‌شود که توانست از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ به عنوان نخست وزیر این کشور نیز به فعالیت بپردازد. یولیا اولین نخست وزیر زن اوکراین بود و به عقیده بسیاری کارنامه موفقی دارد.
اما در سال ۲۰۱۰ و پس از انتخاب ورخوونا رادا به اتهاماتی مانند سو استفاده مالی و سیاسی به زندان افتاد و همین امر باعث اعتراضات گسترده‌ای از سوی کشورهای مختلف شد.
این لیست تنها ۱۰ نفر از جذاب‌ترین سیاست مدارهای دنیا را نام برده است. در گزارش‌های بعدی، می‌توانید اسامی و عکس‌های دیگر سیاستمدران را نیز بخواند.

هیچ نظری موجود نیست: