۱۳۸۹ مهر ۲۲, پنجشنبه

ناسا در حال پنهان کردن حقیقت!/ تغییر گرافیکی تصاویر منتشر شده از کاسینی


ما در جهان تنها نیستیم.
تصویر منتشر شده از دو قمر سیاره زحل برای ناسا دردسرساز شده زیرا برخی از افراد معتقد به وجود بیگانگان فضایی با مشاهده تغییرات گرافیکی عجیبی که در این تصویر اعمال شده، ناسا را متهم به پنهان کردن وجود سیاره ای شبه زمینی کرده اند.
نظریه پردازان فرضیه بیگانگان فضایی مدرکی به دست آورده اند که می توانند بر اساس آن ناسا را متهم کنند در حال پنهان کردن این تصور بزرگ است: ما در جهان تنها نیستیم!
تصاویر ویدئویی که به تازگی بر روی وب سایت یوتیوب منتشر شده تصویری از قمرهای سیاره زحل، دیون و تایتان را نشان می دهد که توسط مدارگرد کاسینی سازمان ناسا به ثبت رسیده است. نکته ای که در این تصویر می تواند به ضرر ناسا تمام شود این است که این تصویر قبل از افزوده شدن به وب سایت تصویر روز ناسا، دستکاری دیجیتالی شده است.
در این تصاویر ویدئویی، عکس به اندازه ای روشن شده تا مخاطبان ببینند جرم بزرگی که می توان آن را در پس قمر دیون مشاهده کرد به همراه هاله رنگین کمانی آن به شکلی واضح با استفاده از نرم افزارهای ویرایش عکس سیاه شده اند.
با وجود اینکه مسئول ویرایش این تصویر توضیحاتی را درباره دلیل انجام این تغییرات در تصویر ارائه کرده، بسیاری از افرادی که به وجود بیگانگان فضایی اعتقاد دارند توضیحات وی را به هیچ وجه کافی نمی دانند.
بر اساس گزارش فاکس نیوز، "امیلی لکداوا" دلیل ایجاد تغییرات در این عکس را شیوه عکاسی کاسینی از دو قمر زحل عنوان کرده و می گوید به دلیل عکسبرداری رنگی کاسینی به صورت مجزا در سه طیف مختلف، در هنگام ترکیب سه طیف قمر دیون حرکت می کرد و وی برای تصحیح این مشکل مجبور به انجام این تغییرات شده است.
/خبرگزاری مهر

هیچ نظری موجود نیست: