۱۳۹۰ شهریور ۱۷, پنجشنبه

چرخش 180 درجه ای خانم مجری تلویزیون رسمی لیبی، علیه قذافی !


العالم نوشت :
افراطی ترین مجری تلویزیون رسمی لیبی که تا آخرین لحظه خود را مدافع رژیم قذافی می دانست، با اعلام پیوستن به انقلابیون، شگفتی همگان را برانگیخت.

درحالیکه فتح آخرین سنگرهای رژیم قذافی در لیبی توسط انقلابیون ادامه دارد، "هاله المصراتی" تندروترین مجری تلویزیون رسمی لیبی، که در دوران رژیم قذافی برای دفاع از این رژیم به هر ترفندی متوسل می شد، در اظهاراتی ویدیویی خود را مدافع انقلابیون معرفی کرد.

"المصراتی" در این ویدیو که از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی منتشر شد، در حالی که برخلاف همیشه حجاب به سر کرده بود، به قذافی ناسزا گفت، و او را دیکتاتور خواند، و پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

هاله المصراتی که مجری برنامه " لیبی امروز" بود ، پیش از سقوط مجتمع "باب العزیزیه " در حالی که هفت تیر در دست داشت پشت صفحه تلویزیون ظاهرشد و تاکید کرد در راه دفاع از رژیم معمرقذافی مخالفان را می کشد، و درپایان کشته خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرده بود هرکس به تلویزیون لیبی حمله کند با این هفت تیر طرف خواهد بود.

با انتشار این ویدیو جدید از هاله المصراتی، انقلابیون لیبی برای ابراز خشم خود، در محوطه هتل " تیبستی " تظاهرات کرده، و محاکمه او را خواستار شدند.

انقلابیون تاکید دارند که این مجری تندرو، در دوران قذافی با دروغ پردازی رسانه ای، موجب کشته شدن بسیاری از انقلابیون و مردم لیبی شده است.

گزارش آخرین نیوز

هیچ نظری موجود نیست: