۱۳۹۰ مرداد ۱۷, دوشنبه

امی واینهاوس شب قبل از مرگش ،۱۲۰۰دلار مواد خریده بود !

یکی از دوستان امی وینهاوس ادعا می کند که به این خواننده ۲۷ ساله کمک کرده تا در شب قبل از مرگش ، ۱۲۰۰ دلار مواد مخدر بخرد.
تونی آزوپاردی ادعا می کند که ساعت ۲۳:۳۰جمعه ۲۲ ژوئیه ، امی وینهاوس را در حوالی کافی شاپ ایگل که در نزدیکی منزل این خواننده واقع شده ، ملاقات کرده است .
بنا به گفته تونی ، این خواننده ۲۷ ساله که در تاریخ ۲۳ ژوئیه در منزلش واقع در میدان کمدن لندن شمالی در گذشت ، در این دیدار شبانه از او برای خریدن مواد مخدر کمک خواسته است .
بعد از اینکه این ادعا از جانب تونی آزوپاردی مطرح شد ، پلیس مجددا" او را بازجویی کرد.
بنا به ادعای تونی ۵۶ ساله که مدتها ست با مشکل اعتیاد به الکل و مواد مخدر دست و پنجه نرم می کند ، در همان شب او و امی سوار یک تاکسی شدند و به منطقه وست همستد رفتند .
بعد از مدت زمان کوتاهی مواد فروشی که هر دوی آنها را می شناخت از راه رسید و حدود نیم اونس کوکائین و هروئین به این خواننده جوان فروخت.
کمی بعد ، این خواننده مشهور جوان ، تونی را در نزدیکی ساختمان محل سکونتش پیاده کرد .
تونی که از طریق بلیک فیلدر ، همسر سابق امی وینهاوس با این خواننده آشنا شد ، در ادامه حرفهایش گفت:
"این آخرین باری بود که امی را دیدم . به نظر می رسید که حالش کاملا" خوب است . وقتی که شنیدم او از دنیا رفته است اصلا" نمی توانستم باور کنم."
ادعای تونی با اظهارت پدر امی در هفته گذشته کاملا" مغایرت داشت.
پدر امی ادعا کرد که دخترش از سه سال پیش اعتیادش به مواد مخدر را ترک کرده بود و اخیرا" هم تصمیم گرفته بود که اعتیادش به الکل را نیز ترک کند.
خانواده امی بارها تاکید کرده اند که او شب قبل از مرگش در خانه بود ، پلیس هم مواد مخدر و یا ابزاری که برای استعمال مواد بکار رفته باشد ، در خانه امی پیدا نکرد اما تونی ادعا می کند که همه حرفهایش حقیقت دارد.
او گفت:" من دلم می خواست که خانواده امی حقیقت را بدانند و می خواستم از طریق گفتن حقیقت ماجرا به آنها کمک کنم اما حالا که حقیقت را گفته ام ، واقعا" نگران امنیت خودم هستم."
aftabir.com/.مترجم : فرشته مشاور

هیچ نظری موجود نیست: