۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

دیوید بکهام اسم دخترش را روی گردنش حک کرد !



دیوید بکهام از این تاتوی جدید عکس گرفت و آن را به اشتراک گذاشت تا همه طرفدارانش بتوانند تاتوی جدید او را ببینند.
دیوید بکهام که تاتوهای مختلفی روی بدنش دارد ، نام دخترش هارپر را نیز روی سمت چپ گردنش تاتو کرد.
این ستاره فوتبال که روز شنبه بعد از پیروزی تیم گالکسی در مقابل تیم اف سی دالاس پیراهنش را درآورد و طرفدارن او توانستند تاتوی جدید او را برای یک لحظه ببینند، از این تاتوی جدید عکس گرفته و این عکس را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرده است.
او یک تصویر کاملا" واضح و بزرگ از این تاتوی جدید را در صفحه فیس بوک خود قرار داد و زیر این عکس نوشت :
" جدیدترین تاتوی من". نام هارپر دقیقا" بالای یکی از تاتوهای قبلی دیوید بکهام که عیسی را در حالی که سه فرشته او را حمل می کنند به تصویر می کشد ، حک شده است.
این فرشته ها سمبل بروکلین ۱۲ ساله ، رومئو هشت ساله و کروز ۶ ساله هستند.
دیوید درباره این تاتو که در ماه فوریه روی بدن او حک شده است ، گفت:" مسلما" این فرشته ها پسرهای من هستند .
این تاتو معانی بسیار زیادی دارد.
به نظر من یکی از معانی این تصویر این است که پسرهای من در آینده از من نگهداری و حمایت خواهند کرد همانطور که در این تصویر ، فرشته ها عیسی را حمل می کنند و از او مراقبت می کنند."
علاوه بر این تاتو، دیوید نام پسرانش را نیز روی قسمتهای مختلف بدنش حک کرده است.
نام بروکلین روی کمرش ، نام رومئو نزدیک گردنش و نام کروز روی پشتش حک شده است.
نام همسرش ویکتوریا نیز روی ساعد او تاتو شده است.

مترجم: فرشته مشاور
(www.aftabir.com

هیچ نظری موجود نیست: