۱۳۸۷ تیر ۲۸, جمعه

ازدواج انسان با ربات در اروپا !


تلاش "مارتین" برای ازدواج با یک ربات به شکست انجامید زیرا دادگاه بلژیک ازدواج انسان با ربات را مخالف قانون این کشور دانست.

به گزارش شیعه آنلاین، "مارتین" در این باره می گوید: من پیشتر با زنی ازدواج کرده بودم و دارای یک بچه بودم اما دیگر از زندگی کردن با زنان خسته و از وی جدا شدم.

اکنون برای درآمدن از تنهایی قصد دارم با یک ربات ازدواج کنم اما آنان (مقامات دادگاه) به من این اجازه را نمی دهند.

این درحالیست که از سوی دیگر زنی در هلند به نام "بامیلا" اعلام کرد که به دلیل اینکه تاکنون ازدواج نکرده، اکنون سالهاست که با یک ربات زندگی میکند و زندگی در کنار آنرا دوست دارد و احساس خوشبختی می کند.

"بامیلا" در ادامه افزود: به زنانی که دوست ندارند با مردان ازدواج کنند، توصیه می کنم با ربات ازدواج کنند زیرا می تواند به خوبی احساسات زنان را درک کند.

در همین راستا "یمون فان فال" صاحب یکی از فروشگاههای ربات فروشی در هلند می گوید: سالهاست که بسیاری از هلندی ها که دوست ندارند با انسان دیگری زندگی کنند، ربات را برای زندگی مشترک خود انتخاب می کنند زیرا زندگی با ربات به هیچ وجه مشکلاتی را در پی ندارد.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر قیمت اینگونه رباتها بسیار گران است به همین دلیل چندی پیش سمیناری در شهر "ماستریخت" در جنوب هلند برگزار شد و طی آن کارشناسان تلاش کردند راهی برای تولید ارزان این ربات بیابند تا در آینده ای نزدیک خرید آن برای همگان امکان پذیر باشد.

آنان پیش بینی کردند این کار در ده سال آینده قابل دسترسی باشد.

گفتنی است خبر برگزاری این سمینار طی گزارشی از سوی شبکه خبری BBC نیز اعلام شد.

در این گزارش آمده: این سمینار پس از ارائه پایان نامه فوق لیسانس "دیوید لیوی" 63 ساله و شطرنج باز سرشناس اسکاتلندی برگزار شد که پایان نامه وی در مورد روابط میان انسان و ربات بود.

"دیوید لیوی" که پژوهش های بسیاری در این زمینه داشته، گفت: در حال حاضر ربات کاربرد زیادی دارد : در کارهای صنعتی، کارخانجات و غیره اما رباتی که برای ازدواج وارد بازار شده، به مدت زمان گذشته زیادی برنمی گردد اما در همین مدت کوتاه استقبال زیادی از آن شده است.

از سوی دیگر "رونالد آرکین" کارشناس ربات در این باره گفت : پیش بینی می کنم حداقل تا سال 2050 به مردم اجازه ازدواج با ربات به صورت قانونی داده نشود.

گفتنی است ربات بازیگران و خوانندگان سرشناس جهان نیز در چند وقت اخیر وارد بازار شده تا در صورت تمایل، مشتریان بتوانند با این رباتها ازدواج کنند.

۱ نظر:

majidtax گفت...

با سلام
خواهشمند است نحوه حرید دیش های همرنگ محیط را به آدرس ایمیل
majidtaxi994@yahoo.com
ارسال نمائید با تشکر از زحمات شما
شیراز