۱۳۸۷ تیر ۱۴, جمعه

روانشناسی از روی بستنی مورد علاقه شما



اگر بستني پسته اي دوست داريد:

شنونده خوبي هستيد و صبر و تحمل تان زياد است، در نتيجه مشكلات را با شكيبايي پشت سر مي گذاريد و كم تر خشمگين مي شويد. شما فردي بسيار احساساتي هستيد، در درك مشكلات و موقعيت هاي ديگران به خوبي عمل مي كنيد و به همين دليل روابط خوبي با اطرافيان تان داريد.بعضي از روان شناسان هميشه دوست دارند بين هر كاري كه آدم انجام مي دهد با روح و روان او ارتباطي كشف كنند. آن ها حتي علاقه مندان به انواع بستني ها را روان شناسي كرده اند. جالب است نتيجه اين تحقيقات را بدانيد:

اگر بستني وانيلي دوست داريد:

شما فردي تنوع طلب هستيد و اغلب اوقات براساس انگيزه هاي آني تان عمل مي كنيد. شما از ريسك كردن نمي ترسيد و از آن جا كه توقع زيادي از خود داريد، اهداف بزرگي هم براي خودتان تعريف مي كنيد. روابط نزديك خانوادگي براي شما لذت بخش است.

اگر بستني گردويي دوست داريد:

شما منظم و محتاط هستيد و از آن جا كه خيلي كمال گرا هستيد، به جزئيات خيلي اهميت مي دهيد و هيچ وقت از قوانين تخطي نمي كنيد. وظيفه شناسي، اخلاق گرايي و محافظه كاري از ويژگي هاي بارز شماست. از رقابت كردن با ديگران به خصوص در ورزش، لذت مي بريد و دوست داريد هميشه رييس باشيد.

اگربستنی توت فرنگي دوست داريد:

خجالتي هستيد، احساساتي بسيار قوي داريد، دقيق و مشكوك و خودراي هستيد، كاملا درون گراييد و معمولا به خاطر ضعف ها و اشتباهاتتان خودتان را سرزنش مي كنيد.

اگر بستني كاكائويي دوست داريد يا بستني مورد علاقه تان شكلاتي است:

فردي سرزنده و خلاق هستيد و به ندرت سعي مي كنيد هيجان واشتياق تان را پنهان كنيد. شخصيت شما براي ديگران جالب است و وجود شما در مهماني ها و مجالس فضا را شاد مي كند، كارهاي يكنواخت شما را كسل مي كند و از اين كه هميشه در مركز توجه ديگران باشيد، لذت مي بريد.

اگر بستني موزي دوست داريد:

فردي آسان گير هستيد و به راحتي خودتان را با شرايط جديد تطبيق مي دهيد. دست و دل باز هستيد و صداقت و همدلي شما زبان زد خاص و عامه است.

اگر بستني با مزه قهوه دوست داريد:

حافظه خوبي داريد؛ هيچ وقت اسم ها و وقايع گذشته را فراموش نمي كنيد. زياد به گذشته فكر مي كنيد و از مرور كردن خاطرات لذت مي بريد، تا حدي درون گرا هستيد و احساسات تان را به راحتي بروز نمي دهيد.

/ همشهری
__________________

هیچ نظری موجود نیست: