۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

ریحانا، خواننده مشهوری که از شنیدن صدای خودش متنفر است!

این خواننده از شنیدن آهنگها و دیدن تصویر خود در صفحه سینما و تلویزیون هم لذت نمی‌برد، اما به هرحال می‌تواند آنها را تحمل کند.
اما چیزی که برای او غیر قابل تحمل و نفرت انگیز است، شنیدن صدای خودش در حال حرف زدن است!
او از تن صدای خودش در حال حرف زدن به شدت متنفر است!
با این حال خیلی دوست دارد در فیلمی‌که قرار است درباره زندگی "ویتنی هوستون" ساخته شود، نقش این خواننده را بازی کند.

این خواننده ۲۴ ساله که آهنگ "ما عشق را پیدا کردیم" او که اولین تجربه بازیگریش با نام "کشتی جنگی" در حال حاضر روی پرده سینماهای جهان است، میگوید :
اگر قرار باشد فیلم زندگی کسی را بازی کنم، دوست دارم آن شخص کسی باشد که به او علاقمندم و تحسینش می‌کنم و "ویتنی هوستون" مطمئنن یکی از این افراد مورد علاقه من بوده و هست.
اما با وجود شایعاتی که درباره بازی کردن من در این فیلم منتشر شده است، باید بگویم که واقعیت این است که هیچ پیشنهادی در این زمینه به من داده نشده است!
ریحانا در ادامه حرفهایش گفت که دوست دارد بازی کردن در فیلمهای مختلف با "ژانر"ها و موضوعات کاملن متفاوت را تجربه کند.
او می‌گوید:
"من خیلی دوست دارم یک فیلم کمدی را هم امتحان کنم و بازی کردن در چنین فیلمی‌ را تجربه کنم.

هیچ نظری موجود نیست: