۱۳۹۱ فروردین ۲۳, چهارشنبه

آیا "گوگوش" و "هومن خلعتبری" به زودی با یکدیگر ازدواج میکنند !؟ یا این فقط یک شایعه است !؟

نگاهی متفاوت به آکادمی موسیقی گوگوش

به تازگی در محافل هنری خبرهائی منتشر شده حاکی از این که گوگوش و هومن خلعتبری بعد از گذشت یک دوره نامزدی با یکدیگر ازدواج خواهند کرد
هومن خلعتبری در برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش به عنوان داور مسابقه، گوگوش و بابک سعیدی را همراهی می کند
: گوگوش درباره ازدواجش میگوید
من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد
خوشبختانه "هومن" من را به خاطر ثروت نمیخواهد
من عشق را دوست دارم و همسرم باید تا آخر عمر به این عشق متقابل لطمه نزند
هومن خلعتبری نیز نظر خود در مورد گوگوش را اینگونه بیان کرده است :
گوگوش دختر! رویاها و عشق زندگی من است
البته هنوز مراسم رسمی این ازدواج برگزار نگردیده و این دو زوج عاشق وقت مشخصی را برای مراسم عروسی خود اعلام نکرده اند

فرستنده: Farzaneh Forouzan

هیچ نظری موجود نیست: