۱۳۹۰ تیر ۱۲, یکشنبه

حل معضل ازدواج با واردات مرد !


"هیچ راه حلی برای این بحران اجتماعی جز با وارد کردن همسران زیبا روی و دارای ویژگی های خاص وجود ندارد" !
یک نامزد سابق انتخابات مجلس کویت خواستار تصویب قانونی برای فراهم شدن امکان ورود مردان از کشورهای اسلامی به منظور ازدواج با دختران کویتی شد.
روزنامه السیاسه نوشت: " سلوی المطیری " به دنبال درخواست برای گشودن دفاتری با عنوان "مردان زیبارو" در راستای جلوگیری از مجرد ماندن دختران و خیانت زناشویی، خواستار صدور قانونی برای امکان ورود "همسران زیباروی" از کشورهای اسلامی و با ویژگی های خاصی برای زنان کویتی شد.
این نامزد سابق انتخابات مجلس امت کویت در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت : زنان کویتی، نازپرورده و دارای شخصیت های قوی هستند و ترجیح می دهند که رهبری و مدیریت کنند، به همین دلیل با همسران کویتی شان تنش پیدا می کنند و از همین رو اکثر ازدواج ها منجر به طلاق می شود .
وی اظهار داشت: به همین دلیل هیچ راه حلی برای این بحران اجتماعی جز با وارد کردن همسران زیبا روی و دارای ویژگی های خاص وجود ندارد و تنها با اجرای این پیشنهاد، مشکل بالا رفتن سن ازدواج در کویت حل خواهد شد.
مطیری اظهار داشت: این همسران باید با اخلاق و ایمان ، متواضع، زیبا روی و مهربان باشد و خواسته های همسرش را اجرا و از وی اطاعت کند و ناز وی را بخرد! تا بدین ترتیب زیباترین ایام عمرش را بدون جدال، نزاع و درگیری با وی سپری کند.
این فعال سیاسی کویتی اظهار داشت: هدف از این پیشنهاد اصلاح نژاد در کویت از طریق وارد کردن همسران زیباروی و سفید پوست است و همانگونه که در فکر پاکسازی هوا به وسیله بالن، ابر مصنوعی و کاشت یک میلیون اصله درخت هستیم ؛ باید به فکر بهبود نسل آینده نیز باشیم.
وی اظهار داشت: کشور قادر به وارد کردن همسران زیبا روی، تربیت یافته و دوست داشتنی است، چرا چنین کاری انجام نمی شود تا شبح مجرد ماندن دختران در کویت ریشه کن شود؟
وی همچنین با اعلام آمادگی خود برای اجرای این طرح گفت: در صورتی که مجوز قانونی در این زمینه را به دست آورم آماده ام به کشورهای اروپایی و آسیایی که اقلیت های مسلمان در آنها زندگی می کنند بروم و همسرانی متناسب خواست دختران دم بخت کویتی را به کشور بیاورم.
وی درباره راهکارهای اجرای این ابتکار اظهار داشت: این همسران از طریق دفاتری در کشورهای اسلامی و روسیه به کشور آورده می شوند و اطلاعیه هایی مبنی بر علاقه مندی دختران کویتی به ازدواج چاپ می شود؛ مشروط بر آنکه مردانی که قصد چنین ازدواجی دارند، مسلمان باشند یا قبل از ازدواج مسلمان شدن خودشان را اعلام کنند.
وی گفت : سپس آن زن از طریق آلبوم همسر مورد نظر خود را انتخاب می کند و با ویژگی هایش آشنا می شود تا برای ازدواج با وی وارد کشور شود و پس از پرداخت مهریه با آن زن در خانه اش زندگی کند.

البته ضرورتی ندارد مهریه سنگین باشد و اشکالی ندارد که به تأسی از پیشینیان مسلمان میزان آن حتی یک انگشتر نقره باشد.
منبع:bornanews.ir

هیچ نظری موجود نیست: