۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

چگونه انرژي منفي را از خانه دور كنيم ؟


در اين مطلب قصد داريم در مورد برخي از قوانين فنگ‌شويي صحبت كنيم و اينكه چگونه مي‌توان با كمك آن ها انرژي منفي را از محيط زندگي خود دور نماييم.
اولين قدم اين است كه تعيين كنيم اگر انرژي منفي در خانه وجود دارد، اين انرژي در كدام قسمت‌هاي خانه موجود است. در حقيقت در ابتدا بايد فضايي كه داراي انرژي منفي هست را مشخص و تعيين نماييم.
قدم بعدي تعيين نوع انرژي منفي موجود در خانه است. انواع متعددي انرژي منفي وجود دارد كه توسط دلايل متفاوتي به وجود مي‌آيند. در اين بخش مهم‌ترين انواع انرژي منفي و دلايل بوجود آمدن آن‌ها را برايتان مطرح مي‌كنيم.

انرژي‌هاي بلوكه شده
انرژي‌هاي راكد كه به نوعي يك انرژي منفي محسوب مي‌شوند يكي از رايج‌ترين منابع ايجاد انرژي منفي در خانه‌ها هستند. يكي از عواملي كه سبب ماندن انرژي در خانه مي‌شود ريخت و پاش شلوغي است. اين امر موجب مي شود انرژي از حركت عادي خود بازداشته شود و نتواند آزادانه در خانه جريان يابد. به محض جمع و جور كردن و مرتب شدن خانه بار ديگر انرژي در خانه به جريان در مي‌آيد.

انرژي‌هاي راكد
كثيف و نامرتب بودن خانه دليل اصلي راكد شدن انرژي در خانه است.
دلايل مهم ديگر راكد شدن انرژي:
- گرد و خاك
- ظروف كثيف داخل سينك
- لباس‌هاي كثيف روي زمين
- تار عنكبوت
- موي ريخته شده
- ذرات و غبارهاي وارد شده از بيرون

گذرگاه هاي مسدود
يكي از بزرگ‌ترين عوامل و دلايل سازنده و به وجود آورنده انرژي منفي مسدود كردن گذرگاه‌هاي عبوري در خانه به وسيله مبلمان و اثاثيه است. آيا هنگام ورود به خانه و براي رفتن به قسمت‌هاي مختلف خانه مجبور هستيد كاناپه يا مبلي را دور بزنيد؟! اگر جواب مثبت است پس گذرگاه‌هاي عبوري در خانه شما مسدود است. به عبارت ديگر مسير يك در به در ديگر در خانه نبايد به وسيله وجود كاناپه يا مبل يا وسايل ديگر مسدود و مختل شود زيرا در اين صورت در جريان طبيعي انرژي در خانه اختلال پيش خواهد آمد.
هرگز تخت‌خواب را مقابل پنجره اتاق خواب قرار ندهيد زيرا انرژي ورودي از پنجره هنگام ورود به اتاق و خروج از آن دچار اختلال مي‌گردد و سبب مي‌شود خواب فردي كه روي تخت خوابيده دچار پريشاني شود.

امواج سمي
لبه‌هاي تيز و ستون‌هايي با گوشه‌هاي تيز يكي از عوامل توليد امواج سمي هستند. اگر تخت‌خواب فردي مستقيما مقابل چنين قسمت‌هايي قرار گرفته است فرد هنگام خواب احساس ناراحتي و عذاب مي‌كند و حتي ممكن است سلامت فرد به خطر بيفتد.

مهم‌ترين روش‌ها براي از بين بردن و دور كردن انواع انرژي‌هاي منفي از خانه:
- صاف كردن و مرتب كردن تخت‌خواب در هر صبح
- تعمير قفل‌ها
- حذف گل‌ها و گياهان شكسته پژمرده با برگ‌هاي تيز
- بسته نگه‌داشتن درب سرويس بهداشتي در تمام طول شبانه‌روز و نصب آينه تمام قد در پشت در از داخل
- سازماندهي خانه و كمدها و كشوها و جلوگيري از ريخت و پاش فضاها
- اطمينان از سالم بودن تمام وسايل برقي و لوازم در دكوراسيون داخلي

به همين سادگي مي‌توان انرژي منفي را از فضاي زندگي خود دور كرد و از زندگي كردن در فضايي سالم و پرنشاط لذت ببريد و آرامش داشته باشيد.

منبع : مجله آنلاین مبین

هیچ نظری موجود نیست: