۱۳۹۰ فروردین ۱۱, پنجشنبه

معماری سازه‌های تاریخی اصفهان از عجایب جهان است








شهردار کوآلالامپور با اشاره به اینکه ابنیه تاریخی در اصفهان هر کدام قدمتی چند صد ساله دارد، گفت: معماری این سازه‌ها چیزی کمتر از چشمگیرترین عجایب در جهان ندارد.

احمد فواد بن اسماعیل چهارشنبه شب در مراسم اولین جشنواره شهرهای خواهر خوانده اصفهان افزود:

این دو شهر در مباحث میراث فرهنگی می‌توانند تعاملات بسیار مثبت و سازنده‌ای داشته باشند، چرا که هر دو دارای سابقه فرهنگی خوبی در این زمینه هستند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری شهرهای خواهر خوانده سکوی پرتابی برای شهرهای خواهر خوانده به شمار می‌رود ادامه داد: شرکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند در فضایی آرام و دل انگیز به تبادل اطلاعات و تجارب با یکدیگر بپردازند.

فواد بن اسماعیل همچنین با اشاره به زمان مناسب برگزاری این جشنواره تصریح کرد: برگزاری این جشنواره در ایام نوروز نیز قابل تحسین است چرا که در زمانی است که همه ایرانیان آن را جشن می‌گیرند چرا که این زمان، زمان نوزایی است برای و همه ما که باز احساس جوانی کنیم .

اصفهان و کوالالامپور می‌تواند با یکدیگر همکاری‌های قابل توجهی داشته باشند

شهردار کوالالامپور با اشاره به اینکه شهر اصفهان خود را همه موانع گذر داده گفت: علاوه بر تعاملات فرهنگی، این دو شهر می‌توانند در عرصه‌های مختلف با هم همکاری مطلوب داشته باشند و آنچه در اصفهان است بیانگر این است که ما می‌توانیم با یکدیگر همکاری کنیم

وی همچنین با اشاره به بازدیدی که از پروژه میدان امام علی (ع) داشته است از یک سو اجرای این طرح را قابل تقدیر دانست.

فواد بن اسماعیل با اشاره به حسن برقراری رابطه اقتصادی اصفهان با دیگر شهرها گفت: روابط خواهر خواندگی اصفهان با دیگر شهرها باعث شده تا مردم در نهایت درک متقابلی نسبت به یکدیگر داشته باشند و ارتباطات اقتصادی بهتری را برقرار کنند.

شهردار کوالالامپور تصریح کرد: مطمئن هستم قبول دارید، آرزوی هر شهرداری ایجاد زندگی خوب برای مردمش است و در جهانی که روز افزون به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند، شهر چشم به روابط فرهنگی خودش دوخته لذا اینجا هستم تا برای ساختن زندگی خوب و روابط خوب شریک باشم.

/www.mehrnews.com/fa

هیچ نظری موجود نیست: