۱۳۸۹ تیر ۳, پنجشنبه

چطور وسایل سفر را در یک چمدان کوچک جا دهیم ؟










هدر پول Heather Poole، سرپرست پرواز در لس‌آنجلس است. حرفه او ایجاب می‌كند، هفته‌ها دور از خانه در سفر باشد. این سفر‌های طولانی به او آموخته است، چگونه كوله‌بار سفرهای، دور و درازش را ببندد.
این‌بار هنگام بستن چمدان سفرش، ما هم با او هستیم.
او می‌خواهد در این چمدان كوچك؛ سه دست لباس‌رسمی، حوله حمام، سه دست لباس شنا، سه جفت كفش - البته جفت سوم را می‌پوشید- وسایل بهداشتی و... را جا دهد.
اولین نكته: لباس‌های تاشده جای بسیار زیادی می‌گیرند. به جای این كار باید آنها را به‌صورت فشرده لوله کنید. لوله كردن لباس‌ها جای كمتری اشغال كرده و كمتر هم چروك‌ می‌شوند.
دومین: همه لباس‌های لوله شده را در كنار چمدان قرار می‌دهیم
سومین: اول كفش‌ها را در كنار چمدان جا می‌دهیم. بعد لباس‌های لوله شده را به ترتیب، شلوارها و لباس‌های ظریف‌تر روی کفش‌ها‌چیده می‌شود.
چهارمین: لباس‌ها باید مرتب، منظم و فشرده در کنار هم قرار داده شوند.
پنجمین: وسایل سبك و آنهایی که ضروری و دم دستی هستند باید در آخرین مرحله و روی همه لباس ها قرار گیرند.
ششمین: لوازم بهداشتی و آرایشی هم باید در دسترس باشند مانند: شونه و کیف‌دستی... حالا چمدان به راحتی بسته خواهد شد. نیازی هم به زور و بازو و عرق جبین ندارد.
در تصاویر بالا، همین وسایل و همین چمدان به روش سنتی چیده شده است، ببینید... می‌توانید درب ‌آن را ببندید؟
حالا اگر سفر شما کوتاه مدت است و نیاز زیادی به تعویض لباس و استفاده از سایر وسایل ندارید، این نكات در بستن چمدان به شما كمك خواهد كرد.
نكته اول: اونیفرم و شلوار خود را در کف چمدان طوری قرار دهید که ابتدا و انتهای آنها از چمدان بیرون باشد.
دوم: لباس‌هایی که چروک‌شدن‌شان زیاد مهم نیست همراه با لوازم بهداشتی در وسط چمدان جا دهید
آخرین مرحله: ابتدا و انتهای لباس‌هایی كه بیرون گذاشته بودید را با دقت، مرتب و منظم بر روی لباس های رویی تا كنید. تمام شد. سفر خوش.

استفاده از نكات و راه‌كارهای پیشنهادی بالا در بستن چمدان‌های سفری به شما این امكان را می‌دهد كه راحت، سبك و بدون اتلاف وقت سفر كنید.
منبع:hamshahrionline.ir

هیچ نظری موجود نیست: