۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

ساعت کار بانک‌هاي دولتي در ماه رمضان


بانک مرکزي طي نامه اي به مديران عامل بانکهاي دولتي ساعت کار بانکها و واحد هاي ستادي آنها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از روابط عمومي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران، اين بانک طي نامه اي به مديران عامل بانکهاي دولتي، ساعت کار بانکها در ماه مبارک رمضان را اعلام کرد، متن نامه بدين شرح است:
ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان به استحضار مي‌رساند؛ هيئت دولت جهت بهره‌مندي مطلوب کارکنان دولت از فضايل و معنويت‌هاي ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب براي خودسازي و بهره‌مندي از برکات عديده اين ماه شريف و نوراني، نسبت به تغيير ساعات کاري ادارات و بانکها اقدام کرده است.
از اينرو خواهشمند است دستور فرمائيد در طول ماه مبارک رمضان ساعات کاري آن بانک به شرح زير تغيير يابد:
1. ادارات و واحدهاي ستادي آن بانک در کليه استانها به استثناي تهران، فعاليت اداري را صبح‌ها با يک ساعت تاخير شروع و بعدازظهر نيز يک ساعت و نيم زودتر خاتمه دهند.
2. ادارات و واحدهاي ستادي آن بانک در استان تهران فعاليت اداري خود را ساعت 9 صبح شروع و 14 خاتمه دهند.
3. کليه شعب و واحدهاي اجرايي آن بانک در تهران و ساير استانها نيم‌ساعت زودتر از ادارات و واحدهاي ستادي شروع به کار نمايند.
4. ساعات کار کليه شعب و واحدهاي تابعه آن بانک در روزهاي نوزدهم (19) و بيست و سوم (23) ماه مبارک رمضان با يک ساعت تاخير نسبت به ساير روزهاي ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.
5. لازم است هرگونه فعاليت فوق برنامه قبل يا بعد از پايان ساعت کار انجام شود.
6. برنامه‌ريزي اياب و ذهاب کارکنان به گونه‌اي تنظيم شود که راس ساعت مقرر درمحل کار حضور داشته باشند و در پايان راس ساعت معين محل کار خود را ترک نمايند.

هیچ نظری موجود نیست: