۱۳۸۹ دی ۲۷, دوشنبه

زندگی در قوطی حلبی به واقعیت تبدیل شد !



به زودی می توان در نقاط مختلف جهان شاهد رویش خانه های قوطی حلبی در گوشه و کنار شهرها بود زیرا "الکساندر مرگولد" از شرکت معماری فیلادلفیا با توجه به کمبود خانه های مسکونی ارزان قیمت... به زودی می توان در نقاط مختلف جهان شاهد رویش خانه های قوطی حلبی در گوشه و کنار شهرها بود زیرا "الکساندر مرگولد" از شرکت معماری فیلادلفیا با توجه به کمبود خانه های مسکونی ارزان قیمت در سرتاسر آمریکا ایده ای خلاقانه را به منظور ساخت خانه های پیش ساخته ارائه کرده که به قوطی حلبی های ذکر شده ربط دارند.
ایده وی ساختن خانه هایی پیش ساخته با استفاده از سوله های خشک کن کشاورزی است که برای خشک کردن دانه ها مورد استفاده قرار می گیرند.
این خانه های قوطی مانند که مرگولد از آنها به عنوان نماد چشم اندازهای آمریکایی یاد می کند به راحتی قابل خریداری و قابل نصب بوده و فضایی در حدود 186 متر مربع را برای زندگی در اختیار افراد قرار خواهد داد.
خانه های قوطی شکل یک یا دو طبقه خواهند داشت و فرد می تواند گلخانه سقفی یا انباری را به صورت انتخابی برای آنها سفارش دهد. همچنین امکان اتصال پیدا کردن قوطی ها به یکدیگر نیز وجود داشته و فرد می تواند متناسب با زمینی که در آن قصد ساختن خانه دارد، چند دستگاه از این خانه های پیش ساخته قوطی شکل را خریداری و نصب کند.
بر اساس گزارش سی ان ان، این طرح خلاقانه تا کنون توجه مشتریانی از نبراسکا تا کانادا را به خود جلب کرده است و شرکت معماری فیلادلفیا نیز هم اکنون در حال مطالعه بر روی ایده استخرهای درون قوطی به سر می برد.

منبع:decorationnews.com

هیچ نظری موجود نیست: