۱۳۸۸ شهریور ۲۰, جمعه

جمع آوری 30 گربه از منزل پيرزن 80 ساله‌ تهرانی !


بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحيه 19 تهران اعلام كرد به دنبال شكايت همسايه‌های پيرزنی كه تعدادی گربه در آپارتمانش نگهداری می‌كند، دستور جمع‌آوری و انتقال اين گربه‌ها صادر شد.
به نقل از فردا نيوز ، ابوالحسن رضایی گفت: تعدادی از شهروندان با مراجعه به دادسرا از پیرزن 80 ساله‌ای كه با نگهداری بیش از 30 گربه در داخل آپارتمانش بهداشت عمومی را به مخاطره انداخته بود، شكایت كردند.
وی اتهام این پیرزن 80 ساله را تهدید علیه بهداشت عمومی خواند و گفت: با بررسی این پرونده دستور داده شد شهرداری با هماهنگی محیط زیست و نیروی انتظامی این گربه‌ها را جمع‌آوری و به محل امن دیگری منتقل كنند.
بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 19 تهران با بیان این‌كه احتمالا این پیرزن 80 ساله بیمار روانی است، گفت : از آنجا كه فرزندان این پیرزن 80 ساله او را ترك كرده بودند، گویا در نبود بچه‌هایش از این گربه‌ها نگهداری می‌كرد.
رضایی با تاكید بر این‌كه تحقیقات تكمیلی این پرونده در شعبه ششم دادسرای ناحیه 19 تهران ادامه دارد، گفت : بعد از خروج حدود 30 گربه از این واحد آپارتمانی توسط شهرداری و نیروی انتظامی، همسایه‌ها باز هم شكایت كردند چند گربه دیگر نیز در این آپارتمان موجود است كه مجددا دستور انتقال آنها داده شد.
منبع:fardanews.com

هیچ نظری موجود نیست: