۱۳۸۷ مهر ۱۷, چهارشنبه

رکوردهای عجیب و غریب !


تابه حال درباره رکوردهای عجیب و غریب چیزی شنیده‌اید؟

اگر می خواهید در این باره بیشتر بدانید این 8 رکورد عجیب را بخوانید.

1. رکورد پرتاب شیر با چشم
"ایکر ایلماز" اهل ترکیه، مدت 3 سال است که روی یک کار واقعا عجیب تمرینات خود را آغاز کرده است. او می تواند شیر را با چشم خود پرتاب کند. اختلال غده لاکریمال چشمی و وجود فضای خالی در درون پلک موجب شده وی این قدرت را پیدا کند. ایکلر در آخرین رکورد ثبت شده خود توانست شیر را از درون چشم به فاصله 97/2 متری پرتاب کند.

2. رکورد حمل جعبه روی چانه
وانک سالواتور، رکورد نگه داشتن بیشترین جعبه به شکل متعادل روی چانه را شکست. این مرد آمریکایی قادر است 18 جعبه پلاستیکی با وزنی معادل 300/40 کیلوگرم را به مدت 11 ثانیه و 53 صدم ثانیه به طور متعادل روی چانه اش نگهدارد.

3. رکورد پرتاب آدم
یوها ماتی راسانن با 98/1 متر قد و 135 کیلو وزن اصلا مردی نیست که بتوان با او شوخی کرد. به خصوص وقتی که او رکوددار پرتاب آدم با دست خالی است. جالب است بدانید این مرد فنلاندی در آخرین رکوردش موفق شده یک مرد 60 کیلویی را 5 متر و 40سانتی متر پرتاب کند.

4. رکورد زبان درازی
این مرد زبان درازترین مرد جهان است. استفان تیلور انگلیسی به زبان 5/9 سانتی متری خود می‌بالد.

5. رکورد کشش پوست
"کری تورنر" دچار سندروم اهلرز دانلوس شده است. جالب آنجاست که این بیماری به وی کمک کرده رکوددار بیشترین کشش پوست باشد. پوست شکم وی تقریبا 16 سانتی متر کش می آید.

6. رکورد باد کردن بادکنک
"جان کاسیدی" تنها مردی است که همه بچه‌ها را به راحتی به خود جلب می‌کند. او تنها به 5/6 ثانیه نیاز دارد تا بادکنکی به بزرگی سگ‌های شکاری را باد کند.

7. رکورد خالکوبی
لوکی دیاموند ریچ تنها مردی است که نزدیک به 1000 ساعت تحت خالکوبی قرار گرفته و بدن سفید خود را کاملا سیاه کرده است. این مرد نیوزلندی حتی پشت پلک‌ها، گوش‌ها و پوست های انگشتانش را هم تتو کرده تا جایی که دیگر هیچ جای بدنش بدون تتو باقی نمانده است.

8. رکورد خوردن فلز
"میشل لوتیتو" که به مرد همه چیز خوار معروف شده است تا به حال 900 گرم فلز را بلعیده است. این مرد فرانسوی از سال 1959 فلز خواری را آغاز کرده و مایه تعجب دنیای پزشکی شده است.

/منبع : سلامت

هیچ نظری موجود نیست: