۱۳۸۷ آبان ۱, چهارشنبه

کمک 375 هزار دلاری یک ایرانی به اوباما !



شیوا صرام عضو شورای ایرانیان -آمریكائیان (نایاك) به تازگی با برگزاری مراسم گردآوری كمك در شهر محل سكونتش نیوكنان، توانست مبلغ 375 هزار دلا‌ر برای رقابت انتخاباتی بارك اوباما نامزد دموكرات‌ها تامین كند.
شیوا صرام، كه از سال 2004 حركت سیاسی اوباما را دنبال كرده است، می‌گوید: در سال 2004 بود كه اوباما را در گردهمایی دموكرات‌ها دیدم. خوب به خاطر دارم كه گوشی تلفن را برداشتم و به برادرم زنگ زدم. به او گفتم آنچه من می‌بینم تو هم می‌بینی؟
نسبت به او احساس ویژه‌ای پیدا كردم. كسی كه باهوش است و تحصیلا‌ت خوبی دارد. وقتی كه به حرف‌هایش در ایووا گوش دادم، می‌دانستم كه او تا ته خط می‌رود و می‌دانستم كه باید به او كمك كنم.
به گزارش سایت خبری ایران، صرام كه اینك ساكن ایالت كانتی‌كات است، در سال 2003 یك جایگاه كاری بسیار موفق را در وال‌استریت رها كرد تا زندگی‌اش را وقف دو كودكش كند و در فعالیت‌های خیریه‌ای كه خود بانی آن است، در آمریكا و سراسر جهان شركت كند و حمایت از كاندیداها در سال‌های گذشته بخشی از این فعالیت او محسوب می‌شود.
صرام به كمك دخترعمه‌اش سیما صرافان، كه همكلا‌سی اوباما در دانشگاه ‌هاروارد بوده است، جشن كمك با شركت بیش از 250 نفر (عمدتا خانم) تشكیل داد كه در این جشن چهره‌هایی مثل كارولین كندی (دختر رئیس‌جمهور فقید كندی) و نیرا تندن (مشاور هیلا‌ری كلینتون) شركت كردند.
او در پاسخ به سوال دلیل حمایتش از اوباما می‌گوید: "صدها دلیل وجود دارد ، اما تنها اینكه اوباما به جنگ در عراق نه می‌گوید برای این حمایت دلیل كافی است. چراكه او تنها كاندیدایی است كه در طول سال‌ها واقعا به استفاده از دموكراسی برای حل مسائل اعتقاد دارد و توسل به جنگ را آخرین راه‌حل می‌داند."
صرام متولد و بزرگ‌شده ایران است.

هیچ نظری موجود نیست: