۱۳۹۱ اسفند ۱۶, چهارشنبه

تمیز کردن کلیه ها با نوشیدن آب جعفری

سالها یکی پس از دیگری می گذرند و کلیه های ما خون ما را با دفع نمک ، سم و هر گونه شیء ناخواسته که وارد بدن ما میشود فیلترمیکنند.
 چیپس ها، اسنک ها، پفک ها، بسکوئیت ها و انواع تنقلات و هله هوله ها، شاید خوردنشان دلچسب و دوست داشتنی باشد، اما گاهی در دراز مدت نمی دانیم که چه بلاهایی سر کلیه ها و کبد خود می آوریم.

اما برای پاکسازی اندام های درونی بدن از قدیم راهکارهای سنتی وجود داشته که امتحان آنها اگر منفعتی نداشته باشد به طور قطع فاقد ضرر است.
هرچند برخی از پزشکان امروزی آن را تایید نکرده و معتقدند که آزمایش های لازم روی برخی از این طب های سنتی انجام نشده، اما به نظر می رسد می توان با حداقل ریسک و با انتخاب برخی از این دستور العمل ها، بی ضررترینشان را امتحان کرد و در یک دوره زمانی نتایج آن را روی بدن خودمان مورد بررسی قرار دهیم.

   چگونه می خواهیم بر این مشکل غلبه کنیم؟
یکی از این دستورالعمل ها استفاده از آب جعفری برای پاکسازی کلیه ها است. 
می دانید که کلیه ها خون بدن ما را با دفع نمک و سوم و هرگونه شی ناخواسته ای، فیلتر می کنند. اما  با گذشت زمان ، نمک تجمع یافته و نیاز است تا این کلیه های نظافتچی را تمیز و پاکسازی کنیم.
 آسان است ، اول یک دسته جعفری را برداشته و تمیز بشویید
سپس آن را در تکه های کوچک بریده و آن را در یک قابلمه بریزید و با آب تمیز به مدت ده دقیقه بجوشانید و بگذارید سرد شود و سپس فیلترش کنید و آن را در یک بطری تمیز ریخته و در داخل یخچال بگذارید تا خنک شود. 
با نوشیدن یک لیوان روزمره شما متوجه خواهید شد که تمام نمک و دیگر سموم انباشته شده در کلیه شما خارج میشود.  
جعفری به عنوان بهترین  تمیز کننده کلیه شناخته شده و طبیعی است!

هیچ نظری موجود نیست: