۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

عکسهای پربازدید نشنال جئوگرافیک در ماه گذشته

  عکسهای پربازدید نشنال جئوگرافیک در ماه گذشته
 
افرادی که به کشور لیبی سفر می کنند می توانند از سالن تئاتر رومی این کشور که یکی از بزرگترین سالن های آفریقاست، دیدن می کنند.



پس از اینکه پنگوئن امپراطور در دریای یخ می پرد، می تواند با حداکثر سرعت شنا کند




عشایر قرقیز در کشور افغانستان در حال استفاده از تلفن های همراه خود که دارای باتری های خورشیدی هستند.




در پارک ملی Yasuní اکوادور انواع گونه های آناناسیان، سرخس ها و ارکیده و نیز تعداد زیادی از گونه های جانواران زندگی می کنند، همه ی این گونه های گیاهی و جانوری در حال حاضر توسط فرآیندهای نفتی تهدید می شوند.




تپه ی سنگی ( ovoo ) در مغولستان، این تپه نشانه ی محلی است که ارواح در آن زندگی می کنند.




کاسیم عبدو سلام حبیب هنرمند 39 ساله خانه ی 600 ساله ی خود در گادامس واقع در غرب لیبی را کاملا سنتی تزیین کرده و بازدید از آن را برای گردشگران خارجی آزاد گذاشته است.




در این عکس یک کشتی بزرگ را می بینید که در حال عبور از تنگه ی خوان د فاکا در نزدیکی ویکتوریا، بریتیش کلمبیا، در سواحل جنوبی جزیره ونکوور کانادا می باشد. این عکس هنگامی گرفته شده که خورشید در یک هوای ابری در حال غروب کردن است و حرکت ین کشتی چشم انداز زیبایی را به وجود آورده که می بینید.




برای گذر از این پل بندرگاهی در سیدنی استرالیا، باید به لباس کوهنوردی مجهز شد و صعود از آن حدود 2.5 ساعت به طول می انجامد. صعود از انتهای جنوبی پل شروع می شود.




یک جغد انبار در حال پرواز در سراسر نورفولک در شرق انگلستان




این عکس از روستای آناپارنا و از یک شب مهتابی که شکل بسیار زیبایی را در بالای یک قله ی 8000 متری ایجاد کرده، گرفته شده است




پوشش گیاهی در یک جنگل بارانی در ساحل ماسکوییتو در کشور هندوراس




عکسی از بچه های شاد در خلیج کاردیف در ولز در حالیکه بر چرخ گردان ( Carousel ) سوار شده اند و در حال جیغ زدن می باشند.




این عکس، کریسمس در فلورانس، ایتالیا گرفته شده است و در آن مردمی که در حال رفت و آمد به اطراف هستند را نشان می دهد




با وجودی که طوفان شنی منهتن را درنوردید، این شهر هنوز هم پابرجا مانده است. بد نیست بدانید که در حال حاضر منبع اصلی تولید کننده ی نور در خیابان های منهتن نور چراغ ماشین ها می باشد.




این عکس از بابون گلادا ( یک نوع میمون دم‌کوتاه از خانواده میمون دنیای قدیم است ) در پارک ملی کوه های زیمن کشور اتیوپی در نوامبر 2012 گرفته شده است




نمای بسیار زیبای ساختمان ها از پنجره های یک ساختمان دیگردر دیتوریت




عکسی زیبا و دیدنی ازغروب یک روز زمستانی در بریتیش کلمبیا و صحنه ی زیبایی که در اثر افتادن سنگ در اقیانوس ایجاد شده است




عکاس این عکس را در آخرین سفرش به لهستان از عقاب های دم سفید گرفته است




یک قورباغه ی نیزار در گل نیلوفر آبی در بوتسوانا که منتظر غذای خود یعنی یک مگس می باشد




در ماه نوامبر، نور ماه هنگام شب واقعا شگفت انگیز است




گوزن ها در زمین های مواج شکل در جنوب موراویا در کشور جمهوری چک




عکاس لارو این پروانه ی شهریار که نام علمی آن Danaus plexippus می باشد را در حالیکه مشغول کار در مزرعه ی خود بوده است بر روی یک پوسته پیدا می کند. پس از یک هفته زندگی در یک شیشه، جنین تغییر رنگ داده و پروانه شروع به بیرون آمدن می کند. این عکس از زمان خارج شدن پروانه از شیشه گرفته شده است.




در اینجا شما می توانید عکسی زیبا و جالب را از خیابان Columbus Circle در نیویورک سیتی ببیند




این عکس در بندر بلر گرفته شده است که در آن هر روز صبح مردم برای دانه دادن به این کبوترها به آنجا می آیند. این کبوترها از انسان نمی ترسند، گفتنی است که روزانه حدود 22 پوند دانه برای تغذیه ی کبوترها مصرف می شود.




عکسی از یک میرکت ( میرکت پستانداری کوچک و گوشتخوار است که در تیره ی خدنگ قرار دارد. معنی واژه میرکات در زبان هلندی، «گربه باتلاق» است، با این همه میرکت‌ها در زمین‌های خشک و مراتع آفریقا زندگی می‌کنند. آنها هنگامی که بخواهند اطراف خود را برای در امان ماندن از شکارچیان در نظر بگیرند، به طرز قابل توجهی روی دو پای خود می‌ایستند و این از ویژگی‌های معروف میرکت هاست. )




اگر در اواخر روز به سواحل جونز در غرب نیورک سری بزنید با صحنه ی بسیار زیبایی رو به رو خواهید شد. این منطقه یک محیط مناسب برای پرنده های مختلف به حساب می آید. هر ساله در فصل زمستان عکاس های زیادی برای دیدن جغد برفی لانگ آیلند به این منطقه سفر می کنند.




مادر کانگورو و بچه اش در ساحل کیپ لو گراند، اسپرنس، استرالیای غربی


هیچ نظری موجود نیست: