۱۳۸۸ بهمن ۶, سه‌شنبه

بخورید تا لاغر شوید !


این ها تغییرات کوچکی هستند که هر بار می توانید یکی از آنها را انجام دهید و البته در مدت کوتاهی وزن خود را کم کنید :

۱-صبحانه بخورید : خیلی از مردم از زیر صبحانه خوردن در می روند .اگر در تلاش هستید وزن خود را کم کنید این اشتباه را نکنید .پژوهش ها نشان می دهد کسانی که صبح ها صبحانه نمی خورند در طول روز بیشتر غذا می خورند .
از طرفی ، خوردن صبحانه متابولیسم بدن را به حرکت وا می دارد و چیزی که صبح خورده می شود بهتر هضم می شود .اگر به خوردن صبحانه عادت ندارید یا صبح ها میل به خوردن نان و این جور چیزها ندارید می توانید میوه ها را با شیر در مخلوط کن بریزید و بخورید.

۲-آب بنوشید : سعی کنید روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید.در این مورد آب یخ بهتر است .چون متابولسم بدن را تسریع می کند .علاوه بر این آب اصلاً کالری ندارد و چربی بدن را می شوید و با خود می برد.نوشیدن آب نیم ساعت پیش از غذا گرسنگی را مهار می کند و باعث می شود کمتر از حد معمول غذا بخورید.

۳-سبزی و صیفی بخورید : افزودن سبزی و صیفی به رژیم غذایی راه خوبی برای وزن کم کردن است .این دسته از مواد غذایی برای سلامتی ضروری اند و معمولاً کالری کمی دارند .سبزی و صیفی را می توانید کنار غذاها و خوراک ها میل کنید یا آنها را در سوپ ، ساندویچ یا سالاد بگذارید یا به تنهایی به صورت یک وعده غذایی کم کالری گیاهی میل کنید.

۴-بیشتر سالاد بخورید : خیلی ها حتی از شنیدن اسم سالاد هم طفره می روند ، چه رسد به آنکه آن را ذوست داشته باشند .اما اگر در درست کردن سالاد خلاقیت به خرج دهید حتما میتوانید آن را جایگزین خوشمزه و مقوی و در عین حال سالم وعده های غذایی بکنید .به یاد داشته باشید ، سس سالادتان هم باید مقوی باشد .آب لیموی تازه ، سرکه خرما یا انواع دیگر سرکه همره روغن زیتون بهترین سس برای انواع سالادهاست

۱ نظر:

amin گفت...

سلام
بابت رعایت کپی رایت و گذاشتن لینک منبع از شما متشکرم
امین/مدیریت صفاسیتی