۱۳۸۸ دی ۹, چهارشنبه

قرص فلفلي، سلاح جديد مبارزه با چاقي !


دانشمندان ادعا مي کنند قرص لاغري توليد کرده اند که مي تواند در حالي که فرد بدون هيچ تحرکي نشسته است، به اندازه 80 دقيقه پياده روي و يا 25 دقيقه دو آهسته، کالري بسوزاند.
به گزارش پايگاه اينترنتي ديلي ميل، در اين قرص که "کپسي پلکس" نام دارد، از فلفل تند و فلفل قرمز بدست مي آيد، از قابليت کاهش وزن فلفل قرمز تند بهره گرفته شده است.
فلفل قرمز سوخت و ساز را تسريع مي کند از اين رو مي تواند به افراد کمک کند تا وزن خود را به سرعت کاهش دهند. با اين حال مصرف اين فلفل ها و يا عصاره آنها به مقدار زياد به دليل تندي زياد موجب حساسيت و سوزش مي شود. دانشمندان با توليد کپسول فلفل بر اين مشکل فائق آمده اند. با مصرف اين قرص مي توان بدون هيچگونه حساسيت و خارشي، کالري هاي بدن را سوزاند. دانشمندان دهها سال است که از قابليت کاهش وزن فلفل قرمز تند با اطلاع هستند. محققان با استفاده از يک روکش محافظ و قرار دادن فلفل در يک کپسول بر مشکل مصرف فلفل به دور از هرگونه حساسيتي پيروز شدند. آزمايش اين قرص در دانشگاه اوکلاهاما در آمريکا انجام شده و نشان داد که افراد بزرگسالي که قرص کپسي پلکس مصرف کرده بودند، قبل، بعد و هنگام ورزش کردن 278 کالري بيشتر از کساني که دارونما مصرف کردند سوزاندند. اين قرص اکنون در آمريکا به بازار عرضه شده است .

هیچ نظری موجود نیست: