۱۳۸۸ تیر ۸, دوشنبه

بوی دهانتان را چک کنيد



آیا تا به حال اتفاق افتاده است که قبل از رفتن به یک قرار ملاقات مهم سعی کنید که بوی دهان خود را حس کنید؟ تقریبا غیر ممکن است مگر نه؟ البته شاید شما راه هایی برای چک کردن بوی دهان خود داشته باشید. یکی از روش های ابتدایی "ها" کردن به کف دست و سپس بو کردن آن است البته روش دقیقی نیست و احتمالا شما بیشتر بوی دستتان را حس می کنید تا بوی دهانتان را.
این مشکل باعث یک جرقه در ذهن یک شخص خلاق شده است کسی که دستگاه چک کننده بوی دهان (Date Breath Checker) را اختراع کرده است.
برای راه انداختن این دستگاه تنها کاری که باید بکنید این است که آن را روشن کنید در آن "ها" کنید و سپس دستگاه به شما نتیجه را می دهد. نتایج در نمايشگر دستگاه به صورت یک چهره نشان داده می شوند، حالات این چهره نتیجه را تعیین می کند: چهره خندان به شما می گوید که دهان شما هیچ مشکلی ندارد. چهره عادی نشانه وجود کمی بو است و چهره ناراحت همان طور که حدس زده می شود نشانه این است که دهان شما بو می دهد و بهتر است یک فکری برای آن بکنید.
يکي از مشکلات این دستگاه این است که برای کار به باتری نياز دارد و برای استفاده روزمره از آن احتمالا نیازمند به استفاده مکرر از باتری هستید. ای کاش این دستگاه می توانست بدون استفاده از باتری کار کند مثل یک تست کننده ph.
شاید بزرگترین مشکل این دستگاه قیمت 47 دلاری آن باشد. با این قیمت آیا بهتر نیست به جای خرید چنین دستگاهی همیشه از خوشبو کننده های دهان استفاده کنیم؟
منبع : By Ehsan Paknejad

هیچ نظری موجود نیست: