۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

سفبد رنگ مناسب براي چاقها نيست مگر اينکه به توصيه هاي زير توجه کنند!


افرادي که چاق هستند نيز مي‌توانند رنگ سفيد بپوشند ، اما بايد در مدل‌هاي که مي‌پوشند دقت کنند تا آنها را چاق تر نشان ندهد ؟
گفته مي‌شود :افرادي که چاق هستند با پوشيدن لباس‌هايي با رنگ سفيد چاق تر به نظر مي‌آيند ، به همين علت افرادي که چاق هستند ، از پوشيدن لباس‌هايي با رنگ‌هاي سفيد خودداري مي‌کنند .
معمولا در بين مردم رايج است که مي‌گويند : با پوشيدن لباس‌هايي با رنگ مشکي شما لاغرتر به نظر مي‌رسيد ، و با پوشيدن لباس‌هايي با رنگ سفيد ، اگر چاق باشيد چاق تر به نظر خواهيد رسيد .
اين گفته‌ها صحيح است اما اگر شما نحوه ي صحيح لباس پوشيدن ، و استفاده از رنگ‌ها را بدانيد حتي با پوشيدن لباس‌هايي با رنگ سفيد هم چاق نخواهيد شد .
در اين مقاله اين راه کارها شما را با آنها آشنا مي‌کنيم :

1- اگر کت و يا بلوز سفيدي را قصد داريد بپوشيد براي اينکه لاغرتر جلوه کنيد توصيه مي‌شود که يک تاپ مشکي را زير کت يا بلوز خود بپوشيد تا اثر چاق شدن‌تان با رنگ سفيد را از بين ببريد .

2- اگر مي‌خواهيد پيرهن يا تونک سفيدي را بپوشيد که بلند است ، توصيه مي‌شود يک کمربند مشکي مدل دار را روي لباس خود ببنديد زيرا با بستن کمربند مشکي همه ي توجهات به سوي کمربند شما جلب مي‌شود ، شما با اين کار در برابر چشمان ديگران لاغرتر به نظر خواهيد رسيد .

3- اگر شما باسن بزرگ و سينه‌هاي کوچکي داريد ، توصيه مي‌شود که بلوز ، تاپ ، و ... به هر حال قسمت بالا پوش لباس خود را با رنگ سفيد انتخاب کنيد ، شلوار ، دامن ، ... که براي قسمت پايين لباستان هستند بهتر است به رنگ مشکي باشد . شما با اين ترکيب بندي رنگي که ايجاد مي‌کنيد ، شيک تر و زيبا تر خواهيد شد.

4- اگر داراي بالاتنه ي پر ، شانه‌هاي کشيده و پهن ، و پاهاي لاغر هستيد توصيه مي‌شود که شلوار ، دامن ، .... لباس پايين تنه خودتان را به رنگ سفيد انتخاب کنيد .

5- رنگ سفيد و رنگ مشکي از رنگ‌هاي هستند که بايد در انتخاب آنها و نحوه ي لباسي که قصد داريد بپوشيد دقت کنيد ، زيرا ساير رنگ‌ها به نسبت تاثيري که اين دو رنگ بر تيپ و قيافه شما مي‌گذارند اثر کمتري دارند . معمولا اگر رنگ سفيد را با يک رنگ مخالف بپوشيد شما را جذاب تر نشان خواهد داد .

6- سفيد گرم : رنگ‌هايي مانند : کرم ، نباتي ، .... براي افرادي که داراي پوست‌هاي روشن‌هاي هستند رنگ‌هاي مناسبي مي‌باشند .

7- سفيد سرد : رنگ‌هايي مانند : آبي آسماني که خيلي روشن باشد ، رنگ طوسي که خيلي روشن باشد و به رنگ سفيد نزديک باشد ، ..... براي افرادي که داراي پوست‌هاي تيره ، گندمي ، برونزه هستند رنگ‌ها ي مناسبي مي‌باشند .
منبع : tehrankids

هیچ نظری موجود نیست: